فعالیت‌های بیمارستان هاجر ارتش بسیار خوب بوده است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

  پایگاه مردمی ارتش::دکترمحمدرضا مهاجری ‌تهرانی، معاون پژوهشی متابولیسم دانشگاه تهران، گفت: فعالیت‌های بیمارستان هاجر ارتش با توجه عملکرد خوب آن در زمینه جلوگیری از قطع عضو پای بیماران دیابتی بسیار خوب بوده است.

دکترمحمدرضا مهاجری ‌تهرانی، معاون پژوهشی  متابولیسم دانشگاه تهران در همایش "دیابت و راه های پیشگیری از عوارض آن" که در بیمارستان هاجر نیروی زمینی ارتش برگزار شد با تقدیر از فعالیت­های این بیمارستان در زمینه دیابت، گفت: فعالیت‌های بیمارستان هاجر ارتش با توجه عملکرد خوب آن در زمینه جلوگیری از قطع عضو پای بیماران دیابتی بسیار خوب بوده است.

وی با اشاره به عوارض متعدد بیماری دیابت از جمله عوارض قلبی، عروقی، چشمی، کلیوی و در نهایت قطع عضو عنوان کرد: دیابت، شایعه‌ترین بیماری متابولیک دنیاست و در حال حاضر 300 میلیون نفر در جهان به این بیماری مبتلا هستند و برآورد می‌شود تا سال 2030 این تعداد به 500 میلیون نفر برسد که بیشتر کشورهای جهان سوم را دربر می­گیرد.

این پزشک فوق تخصص غدد متابولیسم در ادامه گفت: متأسفانه بیشترین مبتلایان به بیماری دیابت در ایران در سنین اوج فعالیت هستند ولی در کشورهای توسعه یافته افرادی که بالای 70 سال سن دارند به این بیماری مبتلا می‌شوند.

شایان ذکر همایش دیابت و راه‌های پیشگیری از عوارض آن با همت بیمارستان هاجر ارتش برای ارتقای آگاهی مردم با آموزش چهره‌به‌چهره از طریق پزشکان به بیماران برگزار شده است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا